czwartek, 5 marca 2015

Witamy na Naszej Stronie

                                                         Witamy na naszej stronie. 



 Nasza firma prowadzi szeroką działalność handlowo-usługową.

                               Działamy szybko i skutecznie, świadcząc pomoc drogową
             Jesteśmy gotowi po podjęcia interwencji o każdej porze w najkrótszym możliwym czasie.


                        Uszkodzone auta możemy naprawić we własnym warsztacie samochodowym.
                                       







     ZAPRASZAMY   SERDECZNIE FIRMA TOMEX 



2 komentarze:

  1. W sumie ja jeszcze nigdy nie miałam okazji korzystać z pomocy drogowej, ale wiem, że posiadam tą opcję u siebie w ubezpieczeniu. W sumie również niedawno czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/wylaczenie-odpowiedzialnosci/ czym jest wyłączenie odpowiedzialności w polisie ubezpieczeniowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy mój samochód niespodziewanie zepsuł się na środku trasy, to https://glinski-hol.pl/ stało się moją ratunkową kotwicą. Ekipa szybko przybyła na miejsce i profesjonalnie zająła się moim pojazdem. Wielkie podziękowania za ich efektywność, uprzejmość i konkurencyjne ceny. Każdemu, kto znajdzie się w podobnej sytuacji, polecam tę firmę.

    OdpowiedzUsuń